Каталог товарів

FAQ

  • ЩО РОБИТИ, якщо товар не підійшов ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРУ АБО РОЗМІРОМ І ІНШІ ПРИЧИНИ?

    Повернення товару

    Умови обміну та повернення товару

    Питання: Чи можливий обмін або повернення товару?

    Відповідь: Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам "Закон про захист прав споживачів". Для використання цієї можливості, будь ласка, переконайтеся, що:  

    -товар не був використаний і не має слідів використання: подряпин, вологих плям, програмне забезпечення не було змінено і т. п. товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки збережено всі ярлики, упаковка і заводська маркування

    Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені. Оформити Заявку на повернення товару можна в розділі Повернення товару, заповнивши форму зворотного зв'язку.

     

    Протягом 14 днів з дати придбання товару (не враховуючи дату покупки) - Ви можете товар, який не був використаний, зберігся товарний вигляд і споживчі властивості, і відсутній в переліку товарів, які не підлягають обміну або поверненню: Обміняти на аналогічний без перерахунку вартості, Обміняти на будь-який інший з відповідним перерахунком вартості, Повернути та отримати оплачені за нього грошові кошти.

    Як оцінити збереження товарного вигляду: З хорошим освітленням, без використання спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів використання у вигляді дрібних подряпин, подряпин, а тим більше вм'ятин чи тріщин. Найпростіше оцінити збереженість товарного вигляду, відповівши собі на питання: "Купив би я цей товар у такому вигляді, як новий?"

  • ЯКА ГАРАНТІЯ У МОГО ТОВАРУ?

    Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу. Він зазвичай вказаний в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару). На сайті виробника Вашого товару

  • Чи здійснюєте Ви доставку до квартири і підйом на поверх?

    Будь ласка, зверніть увагу, що адресна доставка здійснюється до входу в будівлю.
    Товари з розділу «Побутова техніка і інтер'єр», великогабаритні товари з розділів "Фітнес", і "Дитячий світ" (тренажери, дитячі ліжечка, дитячі меблі, матраци і т. Д.) Доставляються до квартири.
    Вартість ручного занесення в квартиру залежить від: габаритів техніки, складності підйому і наявності ліфта (куди товар поміщається в упаковці).

  • Чи можливо купити товар в розстрочку?

    На жаль, в даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.
    Ви можете оформити замовлення на товар, який Вас, доступний у нас на сайті, в кредит
    Також, якщо Ви є клієнтом ПриватБанку, ми можемо запропонувати Вам розглянути варіант оформлення замовлення за допомогою послуг «Миттєва розстрочка» і «Оплата частинами»